, 2021/11/25

A Mikulásnak barátja lesz a norvég karácsonyi reklámban - dicséretet és könnyeket vált ki. "Ez egyszerűen a legszebb reklám, sírva fakadok" - írja az egyik néző a rengeteg pozitív és érzelmes reakció közepette.

dicséretet és könnyeket vált ki

Egy norvég karácsonyi reklám, amely azt mutatja, hogy a Mikulás barátot kap, széles körben dicséretet váltott ki - és sok könnyes reakciót.A norvég postai szolgáltató, a Posten reklámfilmjében a két férfi között több éven keresztül kialakuló kapcsolat látható. A reklámot a homoszexualitás dekriminalizálásának 50. évfordulója alkalmából készítették.

A reklám címe "Amikor Harry találkozott a Mikulással" - az 1989-es Amikor Harry találkozott Sallyvel című filmre utalva - azt mutatja be, hogy a pár először akkor találkozik, amikor Harry észreveszi a Mikulást, miközben ajándékokat szállít neki. A két férfi láthatóan szerelmes pillantásokat vet egymásra, mielőtt a Mikulás eltűnik a kéményen.

A reklám a továbbiakban a páros éves találkozóit mutatja be, amikor a Télapó megérkezik Harry otthonába, hogy átadja az ajándékokat - Harry pedig gondosan kiválasztja a ruháját és befújja magát aftershave-vel. A páros minden évben egyre közelebb kerül egymáshoz a múló ünnepi randevú során, és Harry egy ponton sírva fakad, miután a Télapó távozik, miután elmondta neki: "Hiányozni fogsz".

Végül megjelenik, amint levelet ír a Télapónak, amelyben ezt írja: "Csak téged akarlak karácsonyra." Miután nyilvánvalóan elintézte, hogy a norvég posta kézbesítse Harry ajándékait, a Mikulás megjelenik a nappaliban, és azt mondja neki: "Nos, idén elintéztem egy kis segítséget... hogy veled lehessek". A két férfit ezután csókolózni látják.

Ezután szöveg jelenik meg a képernyőn, melyben ez áll: "2022-ben Norvégia 50 éve ünnepli, hogy azt szerethetünk, akit akarunk.

"Boldog karácsonyt és boldog új évet. "From: Mindannyiunktól. "Mindannyiunknak."

Az online reakciók szinte kivétel nélkül pozitívnak tűntek, sokan azt mondták, hogy a reklám könnyekig megríkatta őket. Az egyik YouTube-felhasználó így fogalmazott: "Ez egyszerűen a legszebb reklám, könnyekig vagyok, milyen szép. Milyen csodálatos üzenet, amit egy nagyon fontos évforduló alkalmából osztanak meg". Egy másik azt írta: "A reklám nem csak egy reklám: "Annyira gyönyörű, annyira filmszerű!

Tényleg átérzed Harry érzelmeit, a vágyakozást, hogy újra láss valakit, a nehéz időket, a reményt, az aggódást, nem is tudtam, hogy egy ilyen erős, erős üzenetet át lehet adni alig 4 percben. Gratulálok Norvégiának, gratulálok Posten!" A Twitteren is érkeztek dicsérő szavak, többek között Randall Garrison kanadai parlamenti képviselőtől, aki azt írta: "Oké, megszegem a december előtti karácsonyi tilalom szabályát, hogy megköszönjem a Posten Norge-nak ezt az erős és megható üzenetet a befogadásról, amellyel a homoszexualitás norvégiai dekriminalizálásának 50. évfordulóját ünnepli.".

A posta marketingigazgatója, Monica Solberg az LMBTQ Nationnek nyilatkozott: "A Posten egy befogadó munkahely, nagyszerű sokszínűséggel, és az 50. évfordulót ezzel a szép szerelmi történettel szeretnénk megünnepelni. "A tavalyi kampányban a Mikulás dühös volt a Norvég Postára, amiért elvették tőle az "üzletet" - idén a Mikulás örül, hogy a Norvég Posta egy kicsit tehermentesíti őt, hogy együtt lehessen azzal, akit szeret.".