, 2021/11/25

Harry herceg Kapzsi magánnyomozó kér bocsánatot, amiért "elrabolta" a herceg tinédzserkorát Gavin Burrows szerint, ha a sussexi herceg az újságok címlapján szerepelne, több újságot adnának el, mint Vilmos herceg.

a herceg tinédzserkora

Egy magánnyomozó bocsánatot kért, amiért célba vette Harry herceg volt barátnőjének telefonját, és elismerte, hogy segített "kirabolni" a herceg tinédzserkorát.

Gavin Burrows azt mondta, hogy a 2000-es évek elején a média egyes részein "kegyetlen" kultúra uralkodott, amikor azt állította, hogy Chelsy Davy telefonját megfigyelés alatt tartották.

Burrows úr a BBC The Princes And The Press című dokumentumfilmjében elmondta, hogy sokkal nagyobb volt az érdeklődés a sussexi herceg iránt, mint testvére, Vilmos iránt, amikor 2000-ben az azóta megszűnt News of the Worldnél kezdett dolgozni. A szerkesztők azt mondták neki, hogy Harry címlapra kerülése több újságot adna el, mint Cambridge hercege.

"Ahogy néhány szerkesztő elmagyarázta nekem, Harry lényegében az új Diana lett" - mondta. Burrows úr a BBC szerint tanúként szerepel a News of The World és a The Sun elleni jogi perben, de állításait még nem vizsgálták bíróságon, és vitatják. Harry 2019-ben indított jogi eljárást a News Group Newspapers és a Reach ellen, alig néhány nappal azután, hogy bejelentették, felesége, Sussex hercegnéje beperelte a Mail on Sunday-t, miután az újság közzétette az apjának írt levelét.

Burrows úr azt mondta:: "Rengeteg hangposta feltörése zajlott, rengeteg megfigyelési munka folyt a telefonjain, a kommunikációján. "Chelsy eldicsekedett a barátainak, hogy mikor fog találkozni vele." Hozzátette, hogy a nyomozók érdeklődtek a nő orvosi adatai, volt barátai és az iskolai végzettségének részletei iránt. Burrows úr azt mondta, hogy "nagyon sajnálja", és kifejtette: "Kapzsi voltam, belekóstoltam a kokainba, és a nagyság álságos állapotában éltem.

Hozzátette, hogy a médiában "könyörtelen" kultúra uralkodik: "Nincs erkölcsük - egyáltalán nincs erkölcsük. "Alapvetően egy olyan csoport tagja voltam, akik megfosztották őt (Harryt) a normális tinédzseréveitől." A News of the World 2011-ben szűnt meg, miután részletek derültek ki az újságnál történt kiterjedt telefonos hackelésről.

A lap kiadója, a News Group Newspapers több, több híresség - köztük Hugh Grant és David Tennant - által ellene benyújtott keresetet is rendezett, de a The Sun-t érintő vádakkal kapcsolatban soha nem ismerte el a felelősségét.

A Legfelsőbb Bíróság tavaly meghallgatta, hogy a The Sun egyik újságírója egy másik magánnyomozótól megkapta Davy asszony telefonszámla-adatait, amelyeket jogellenesen szereztek meg. A felperesek jogi csapatának nyilvánosságra hozott dokumentumokból állítólag kiderült, hogy 2005-ben a dél-afrikai magánnyomozó, Mike Behr "Márciusi feljegyzések" címmel küldte el Davy asszony telefonhívásainak adatait a The Sun akkori királyi tudósítójának, Duncan Larcombe-nak egy e-mailben.

Harry és Meghan Archewell Alapítványának szóvivője nem kívánt nyilatkozni. Az NGN-t megkeresték kommentárért.

.

3 millió forint személyi kölcsön 5 évre?